Evo sem nekaj našel od slik. Ena je z novim ležajem in novo kletko. Ker sem pri naslednjem videl, da je bila kletka že počena, drsna površina ojnice pa uničena sem isto dal novo ojnioco pa daljše valjčke brez kletke, tako sem povečal naležno površino samega ležaja in s tem preprečil poškodbe.
Naj še to omenim, da po posveetovanju s strokovnjakom ki deluje na dirkah tak sistem brez kletke pride v poštev samo do 15 000 vrtljajev naprej je pa vse problem, ker mora bit kletka in to je še poseben material, ki se po naročilu izdela.
Torej ni skrbi, da nebi delovalo tu se vrti do 8000 obratov.
Slika 01 zamenjana original ojnica z orig, ležajem s kletko.
https://www.dropbox.com/s/la2p7xdy0w2ngox/01.jpg?dl=0
Slika 02 zamenjana ojnica z valjčki na polno.
https://www.dropbox.com/s/ir6krxqwhrudlb2/02.jpg?dl=0
Bom pa še poizkusil poiskati kako je dejansko pri mačkah.