Stran 4 od 6

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 01 Jun 2016 18:20
Napisal/-a Matej
Meni tudi ni ccm, vse...
.450 outlander zna biti tudi dobra izbira..

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 09:01
Napisal/-a woodman
Ampak dva cilindra ima 570.

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 09:54
Napisal/-a Matej
Ja res je..Neki bomo nabavali...Vse bo odvisno od denarcev..Pa neki hude turce jaz itak nimam, pa tudi jih ne bom imel...hee..Srednji rank off roada...Extrem pri meni odpade...:D :D ....

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 12:45
Napisal/-a lozinka
Tudi pri meni ni bilo hudih off road fur, pol sem išel mal z Bertijem in Bugijem pa se je vse spremenilo :-D :-D

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 13:59
Napisal/-a Berti
In je fantič postal mož!!!!

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 15:43
Napisal/-a Matej
Haha....no sej bomo videli koliko bo denarja v igri...Ce bo vse po planu itak Brp ali pa Polaris..Ce se bo pa kaj sfuzilo bomo pa druge znamke gledal..Access,Arti cat ipd..Katere bodo čist vredu zame...Za po podgurju šmarn"co vozit bo super...hehe...Ne rabim 4x4, ker itak k spijem šmarnco je 6x6 pogon... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance: :dance:

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 16:00
Napisal/-a Berti
Bilo kaj,da boš kupil samo glej, da bo imel RES 100% zaporo prvega diffa. Ker, ko ga boš najbolj potreboval nekje na izy vožnji ga boš preklel vse okoli sebe.

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 16:04
Napisal/-a BIF
Zaradi take 100% zapore sem jaz uničil motor in sam komaj ostal živ.
Tako da bi bil moj nasvet okrog teh zapor: ..."kakrkoli boš kupil....nauči se to pravilno uporabljat, sicer te to lahko stane glave"

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 16:08
Napisal/-a Matej
ja?? lahko malo bolj razložiš??

Re: NFM 500 4X4, oz. NF 500 4x4

Objavljeno: 02 Jun 2016 16:53
Napisal/-a BIF
Po pravici...se mi ne ljubi preveč.
Sistem 100% zapore je bil na tistem motorju tak, kot ga uporabljajo Japonci in od njih kopirani kitajci (visco in podobne sisteme še ne znajo skopirat, ker moraš bit brihten)...torej gumb za 100% zaporo, ki ga moraš sam vklopit in izklopit.
Prvič...neuporabno, ker ko potrebuješ 100% zaporo je prepozno da pritiskaš knofe po belanci, sploh ker se moraš zato ustavit in po našem načinu vožnje je to nekje v bregu...
Drugič...če te zapore ne izklopiš, boš kot jaz, kmalu naletel na težavo ko ti bo začelo motor nekontrolirano premetavat iz ene brazde na drugo, dokler ga ne boš prevrnil...kar se je zgodilo meni in to v strmi štajgi. Seveda govorim o dogajanju v sekundah...torej nimaš časa razmišljat ali odreagirat, ker je že prepozno.
Tretjič...v kontroliranem območju delovanja motorja (na ravnem) pa te zapore ne potrebujem (blatna jama recimo), ker se tem svinjarijam praviloma ognem.
Danes obstajajo naprednejši sistemi, ki ti omogočajo kontrolirano zaporo prednjega diff-a in sicer samodejno in to takrat, ko jo potrebuješ. Tvoja edina skrb je torej, da se posvetiš oviram na terenu in užitku v vožnji.