CanAm SL 500 DPS
Objavljeno: 20 Nov 2014 10:58
Nisem imel tega namena, ker pa sem dobil nekaj zasebnih sporočil, kjer fantje iščejo informacije in prosijo za predstavitev-pa naj bo, da malce osvežimo temo in razjasnimo nejasnosti
BRP Outlander SL 500 DPS

Model je bil ob nakupu INT (internacional) torej brez euro paketa, katerega je dobavitelj (S&S) montiral zaradi homologacije.
Dokupil sem originalno modularno torbo z LinQ vpetjem, katera ima v notranjosti posodice iz mehke plastike in je nepremočljiva

Dokupil sem tudi originalno večstopenjsko gretje ročk in ročice za gas ter zaščito rok

Zaradi načina uporabe vozila sem mu v lastni režiji montiral sprednji in zadnji odbijač ter naredil zaščito podvozja iz HDPE plastike debeline 10 mm. Podvozje je v celoti zaprto z plastično zaščito razen zaščite zadnjega diferenciala, katera je originalna aluminijasta zaradi težavnosti izdelave in nizke nabavne cene.

Nabavil in montiral sem Xtrem Heawy Duty vitel z sintetično pletenico in aluminijastim drsnikom.

Za udobje sopotnice sem naredil dodatni stopnički, na katerih tudi moja noga počiva kadar sem sam

In ročaje za oprijem, kateri so pa praktični pri vzpenjanju in sestopanju tudi za voznika

Mogoče sem celo na kaj pozabil! - (30 mm razširitveni elementi-distančniki)
Strošek: BRP SL 500 DPS z vso orginalno in domačo opremo je bil 9600 € in nekaj bronzijev
Zakaj BRP?
Preveč ljudi okrog mene vozi BRP zato dobro poznam omenjeno znamko. Vozne lastnosti, udobje, tekoče vzdrževanje, servisi, suport delov in opreme, Rotax-ov dvovaljnik, G2 podvozje ...
Moji osebni vtisi!
Mehak med vožnjo, brez počepanja ob zaviranju, udoben sedež, dovršena ergonomija, prvo vozilo, kjer me sopotnik ne ovira in mi ne spreminja voznih lastnosti, minimalno nagibanje ob zavijanju, učinkovit progresiven tristopenjski servo, uglajen agregat
Agregat!
Dovolj živahen za premagovanje težjih terenov, dovolj močan za daljša potovanja v dvoje, dovolj učinkovit za premagovanje ovir, dovolj živahen, da sledi močnejše brate.
Končna hitrost me ne zanima, prav tako ne dirke v pospeševanju.
Poraba med 8 in 9.5 litri. ( Merjeno na terenski vožnji, na panoramski vožnji v dvoje in solo)
BRP Outlander SL 500 DPS

Model je bil ob nakupu INT (internacional) torej brez euro paketa, katerega je dobavitelj (S&S) montiral zaradi homologacije.
Dokupil sem originalno modularno torbo z LinQ vpetjem, katera ima v notranjosti posodice iz mehke plastike in je nepremočljiva

Dokupil sem tudi originalno večstopenjsko gretje ročk in ročice za gas ter zaščito rok

Zaradi načina uporabe vozila sem mu v lastni režiji montiral sprednji in zadnji odbijač ter naredil zaščito podvozja iz HDPE plastike debeline 10 mm. Podvozje je v celoti zaprto z plastično zaščito razen zaščite zadnjega diferenciala, katera je originalna aluminijasta zaradi težavnosti izdelave in nizke nabavne cene.

Nabavil in montiral sem Xtrem Heawy Duty vitel z sintetično pletenico in aluminijastim drsnikom.

Za udobje sopotnice sem naredil dodatni stopnički, na katerih tudi moja noga počiva kadar sem sam

In ročaje za oprijem, kateri so pa praktični pri vzpenjanju in sestopanju tudi za voznika

Mogoče sem celo na kaj pozabil! - (30 mm razširitveni elementi-distančniki)
Strošek: BRP SL 500 DPS z vso orginalno in domačo opremo je bil 9600 € in nekaj bronzijev
Zakaj BRP?
Preveč ljudi okrog mene vozi BRP zato dobro poznam omenjeno znamko. Vozne lastnosti, udobje, tekoče vzdrževanje, servisi, suport delov in opreme, Rotax-ov dvovaljnik, G2 podvozje ...
Moji osebni vtisi!
Mehak med vožnjo, brez počepanja ob zaviranju, udoben sedež, dovršena ergonomija, prvo vozilo, kjer me sopotnik ne ovira in mi ne spreminja voznih lastnosti, minimalno nagibanje ob zavijanju, učinkovit progresiven tristopenjski servo, uglajen agregat
Agregat!
Dovolj živahen za premagovanje težjih terenov, dovolj močan za daljša potovanja v dvoje, dovolj učinkovit za premagovanje ovir, dovolj živahen, da sledi močnejše brate.
Končna hitrost me ne zanima, prav tako ne dirke v pospeševanju.
Poraba med 8 in 9.5 litri. ( Merjeno na terenski vožnji, na panoramski vožnji v dvoje in solo)