2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 31 Dec 2014 08:40

Tudi moj prvi ogled štirikolesnika (pustimo kitajčka , tisto ni niti vredno imena štirikolesnik) je bil namenjen BRP-ju, ampak takrat, kot totalni laik si ga zaradi tistega njegovega značilnega zvoka v helixu nisem upal kupiti, potem pa se je zgodilo, kar se je... Danes bi definitivno storil drugače in zakaj pa ne nekega dne :?:
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a BIF » 31 Dec 2014 10:26

No, ker je že čas priznanj...naj opišem še svojo zgodbo.
Kot mnogi sem tudi sam pričel z kitajcem. Seveda sem sam sebe prepričal, da bom z nakupom 500ccm. kitajca dobil za spodoben denar odličen 4kolesnik....vsekakor mnogo več kot, če bi za "precenjenega BRP-ja odštel toliko več denarja. Seveda sem se na vsakem koraku trudil dokazovati o "pravilnosti" moje odločitve. In ker mi orodje ni tuje sem z veseljem porabil veliko prostega časa za šraufarije po vsaki furi. In smo se zelo veliko vozili in sem ZELOOOO veliko šraufal...še posebaj, ker želim, da je vedno vse "v nulo", kar je na kitajcu mission impossible. In smo šli na Una Trophy v Bosno. In smo morali v en dolg jebeno blatni breg. No in se je Rogi na svoji BRP 400-ki z Vero in ogromnim kufrom zadaj peljal v tisti breg kot za šalo. Jaz pa z 500ccm "najboljšim" kitajcem, sem komaj prisopihal do vrha...če bi mi bil breg daljši za 10 metrov mi ne bi uspelo. No takrat se mi je prvič resneje posvetilo, da pa je neka razlika med kitajcem in BRP-jem...ne le v ceni.
Tisto leto je potem Rogi šel še v Albanijo in jo prekrižaril otovorjen po dolgem in počez...jaz pa sem dneve preživljal v družbi Unior-jevega orodja....ves zvit pod mojim kitajcem. Ampak sem še kar vztrajal....do fure tri dni pred silvestrovim, ko sem delno zaradi svoje napake (moja tolažba spet), v resnici pa zaradi razlike med motorji, z VELIKOOOO sreče ostal živ in cel ob prevračanju z mojim kitajcem. To isto smer pa so odpeljali BRP-ji (med njim stara 400-ka...spet) brez težav.
No in takrat mi je dokončno "svanulo". Kitajca sem prodal in....jaz ne bi bil jaz....verjeli ali ne....se odločil za AC Panther 700.
Doma sem imel predračun, tisoče ur ogledanih video posnetkov na YouTube-u, vse odlične lastnosti tega motorja (na papirju seveda) sem vedel na pamet...in le klik na tipkovnici BankaNet-a me je ločil od nakupa. In je naneslo, da je ravno v tem času moj prijatelj snemal nek video prav na takšnem motorju...in smo po snemanju šli na kavo in je zadevo preprosto označil z besedo katastrofa.
Ker je dober poznavalec teh zadev je v meni zbudil "črva"...in sem pognal Avto.net in je naneslo, da sta se prodajala dva rabljena BRP-ja...eden z 7.000 prevoženimi km in eden z 13.000. No prvega so mi "odpeljali" izpred nou...drugega sem kupil. Za marsikoga je 13.000km na 4ciklu še danes tabu....no zase lahko rečem, da je bil to le dobro "ajnfaran" BRP.
Nadaljevanje več ali manj poznate....seveda mi je kmalu postalo jasno od kod razlika v ceni med štirikolesniki (čeprav se strinjam...generalno gledano, da so to predrage igrače)...razlika v vožnji, ergonomija, tehnika, način vožnje itd itd...skratka drug svet.
Ta isti motor (letnik 2008) je še danes doma in bo doma tudi ostal...kot veste je letos z lahkoto opravil z konkretno turo po Balkanu in seveda veliko terenskih kilometrov. Motor deluje brezhibno in z njim upam v kateremkoli trenutku z komerkoli kamorkoli. Drži pa, da je motor redno vzdrževan.
Če me danes kdo vpraša, kaj natančno je tisto kar BRP-ja loči od drugih...odkrito rečeno ne znam povedat...tisto nekaj, kar občutiš ko ga "zajahaš" in pritisneš na plin. Ali te osvoji takoj in za vedno...ali pa...no vsak pač po svoje.
Na trgu je še nekaj dobrih motorjev...ampak, kakorkoli obračali, si lagali, iskali izgovore...kot je rekel nekoč Čivava..."vse poti vodijo k BRP-ju".
Prosim ne razumite tega prispevka kot reklamo ali poveličevanje katerekoli znamke. Preprosto sem opisal svojo izkušnjo. V resnici sem z leti "odrasel" in mi je popolnima vseeno kaj kdo vozi...pač po svoji presoji in zmožnostih. Vseeno mi ni le zame in moje najtesnejše prijatelje...njim privoščim le najbolje.
Morda se bo oglasil še Lakl, ki je menjal, kar nekaj motorjev in lahko morda poda še bolj realen opis razlike od mene.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 31 Dec 2014 12:23

BIF, kot sam dobro veš, sem še nekaj časa nazaj skoraj kot zabetonirano trdil, da pod mojo ritjo ne bo BRP-ja... Zarečenega kruha se veliko poje, meni pa BRP čedalje bolj "diši" . In 650 ccm bo vsekakor maximum kadar se odločim, oziroma si bom lahko privoščil tisto, kar si želim... Ja in imam podporo pri partnerki, nenazadnje bo po vsej verjetnosti tudi naslednji 4cikl njeno darilo meni - kot že 2 do sedaj... Do takrat pa bo BRP pri meni samo pobožna želja, oziroma mokre sanje ;)
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a lakl » 31 Dec 2014 13:54

Prav si imel, da se bom oglasil.
Loncin 250, Panda 500. Barossa 250, Suzuki KQ, Ram 520 in sedaj BRP 500. Z vsemi motorji sem užival in tudi veliko popravljal. Največ užitka mi je dal KQ in tudi najmanj oziroma nič popravil. Užival sem v premagovanju terena tam, ko so BRPji zatajili. Sedaj pa z 500tko, ja to je popolnoma druga zgodba. Vsak dan bi se vozil,preprosto sede v srce in uživam na njem kot na nobenem drugem. Ergonomija, vozne lastnosti, performanse... Ni vse v moči agregata-to sem prerastel, vse ostalo daje občutek, da je to to kar srce potrebuje...Ne vem, občutke težko opišem, enostavno mi sede, čeprav sem tudi sam trdil, da BRPja ne bom nikoli imel, ker me tudi druge znamke popolnoma zadovoljujejo a sem požrl besedo in ni mi žal.
Da pa še priznam, da sem nekje v srcu vedno nosil željo po Outlanderju. Ja, Čivava je imel popolnoma prav. Vse poti vodijo v ...
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a BIF » 31 Dec 2014 14:21

Bohorc napisal/-a:BIF, kot sam dobro veš, sem še nekaj časa nazaj skoraj kot zabetonirano trdil, da pod mojo ritjo ne bo BRP-ja... Zarečenega kruha se veliko poje, meni pa BRP čedalje bolj "diši" . In 650 ccm bo vsekakor maximum kadar se odločim, oziroma si bom lahko privoščil tisto, kar si želim... Ja in imam podporo pri partnerki, nenazadnje bo po vsej verjetnosti tudi naslednji 4cikl njeno darilo meni - kot že 2 do sedaj... Do takrat pa bo BRP pri meni samo pobožna želja, oziroma mokre sanje ;)
Saj smo se zarečenega kruha vsi najedli...tudi jaz...in ne malo.
Ampak kot sem napisal...sčasoma pač prerasemo neke zadeve...in če smo odkriti...prav je tako. Nenazadnje je moj prijatelj Dejan rekel..."naj te v življenju ne vodijo principi"...in imel je prav.
Kar se tiče moči...zame osebno je 650-ka najbolj idealen agregat...zmore vse kar si upaš in še ostane VELIKOOO rezerve.
Drugi motor sem vzel 800-ko...po pravici, ker je bila ponudba te sorte, da bi bilo skoraj bedasto odklonit. In če bi dodal še 200 EUR bi imel 1000-ko....no te pa nisem hotel....ne zaradi principov, temveč iz povsem praktičnih razlogov...a o tem kdaj drugič.
No in sedaj imam 800-ko in se ne vozim nič hitreje kot prej z 650-ko in ročica plina je le malenkost popuščena...to je vse.
Poraba pa je identična...med 9 in 10L /100km...mešanega ciklusa.
Drugače pa se ne sekiraj. Prepričan sem, da se bo nekega dne (pa mislim, da ne tako daleč v prihodnjosti), tudi pri tebi "šajnala" rumena barva.... ;)
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a Berti » 26 Feb 2017 22:09

https://www.youtube.com/watch?v=JjOk3lXBjQw

Zanimivo delovanje rotax 1000
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
lozinka
Član
Prispevkov: 2194
Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
Kraj: Novo mesto

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a lozinka » 21 Mar 2017 19:56

Ali ima nekdo da ve kolika je poraba tisočaka, recimo na cesti in koliko na terenu oz. makadamu? Zaželeno je podatek iz prakse ker iz knjige vemo kolk je! :-D
BRP 800 XT-P 2013

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a BIF » 21 Mar 2017 21:26

9-10L/100km...seveda je odvisno tudi kako ga "tiščiš". lahko je manj pa tudi več.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
lozinka
Član
Prispevkov: 2194
Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
Kraj: Novo mesto

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a lozinka » 21 Mar 2017 21:29

Se pravi 15 lit. nemore bit. Ne govorim o off road vožnji ampak "normalni" vožnji po cesti ali makadamu!?
BRP 800 XT-P 2013

Uporabniški avatar
bugimajstr
Član
Prispevkov: 1057
Pridružen: 21 Jul 2012 14:41
Kraj: suhor pri vinici

Re: 2012 CAN-AM OUTLANDER 1000XT

OdgovorNapisal/-a bugimajstr » 21 Mar 2017 22:35

pomojem pije čist isto kot 650 ali 800..če bi se uštric pelal..ker moja 650 pije identično kot bojanova 800.normalne vožnje in teren.preverjeno lani v topuski..


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta