Maverick turbo

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 26 Nov 2015 19:11

Se mi tudi sanja ne zakaj se je večina preusmerila na side by side?
Ali pa je preveč konjev in je bila potrebna kletka oziroma varnost.
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a lakl » 26 Nov 2015 20:17

Hmmmm!
Bom, ti podal moje poglede, čeprav sem velik pristaš in uživač na štirikolesniku.
Moja naslednja želja je S&S :mrgreen:
Zakaj? Za takšna potovanja, kot sem jih imel letos in že v preteklosti smo imeli rentanega Commander-ja in se je pokazal, kot zelo dobra zadeva. Ženo na desni sedež in velik vodoodporen kovček odzadaj.
V poletni vročini cargo hlače, majčka, tenis copatke in odprto helmo z sončnimi špegli so oprema za potovanje...
Kak Commander 800R je polna kapa za avanturistične užitke v dvoje. Dovolj zmogljiv in hiter. Udobje je pa za v dvoje tudi na višjem nivoju kot na štirikolesniku.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 26 Nov 2015 20:32

Moje osebno mnenje je, da štitikolesnik da nekako "več"" užitka. Brez zamete Laki ta S&S je k da si v konzervi. ;) :twisted:
Mogoče se motim ampak z atev-ejam vsaj mal migaš in delaš v S&S pa samo sediš. Mogoče se motim samo tako si nekako ustvarjam sliko.
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a BIF » 26 Nov 2015 20:45

Jah...Side by side še razumem...sploh iz Lakl-ovega aspekta. Ima veliko prednosti in pa seveda slabosti.
Glavna slabost, ki jo vidim je omejenost na takih terenih kot se včasih mi vozimo. Tu je v 80% neuporaben.
Ampak takole, kot sebe opazujem in sem se že najedel skakanja čez hlode, metanja v blato in slalomiranja med drevesi...in me vedno bolj vlečejo raziskovanja novih poti, obenem pa ne želim omejenosti....je Side by side ok.
Seveda pa kot rečeno ne more nadomestiti 4cikla...ampak ok. To je pač stvar vsakega posameznika in njegovega pogleda in predstave, kaj bi si s tem počel.
Definitivno pa je Commander 800....PUNA KAPA.
To nabijanje z kubiki in konji pa je čist preveč za 90% uporabnikov. Gre za pokrivanje kratkokurčne populacije in tistih, ki želijo pokazat da si pač lahko vse kupijo, čeprav večina teh sploh ne zna tega uporabljat ali pa koristijo zmogljivosti in performanse takega stroja v 10%.
Ampak to je trg, ki ga še vedno kreirajo zahojeni Američani....njim ne bo nikoli dovolj kubikov in konjev, da se bodo lahko metali v blatne mlake in se 1x na leto peljali po pesku. Ampak tak je pač svet in kjer je denar so tudi izdelki.
Edina kasta, ki je po moje upravičena do teh kubikov in konjev so tekmovalci.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a lakl » 26 Nov 2015 20:50

Mičo to imaš prav. Sedež je školjkast in po nekaj deset kilometrih že križ peče. Več svobode je na motorju in tudi občutki so boljši na motorju kot v S&S kateri je primerljivejši z razklopotanim terencem :lol:
Za popotovanja v dvoje po brezpotjih, delno izginjajočih poteh balkana se mi pa še vedno zdi kot super vozilo.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a BIF » 26 Nov 2015 21:13

No...to je to o čemer sem zgoraj pisal. Za normalne....800ccm...prek teče....
https://www.youtube.com/watch?v=gY47Fy4cEHE
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 27 Nov 2015 16:14

Vedno je potrebno zadovoljit kupca z ali brez strehe(atv.s&s)tako, kakor praviš dokler bo denar bo tudi tehnologija šla v skrajnost. Govorim o tem kar se dogaja v svetu štirikolesnikov zadnjih nekaj let. 800kubov in naprej je vse denar in slava oziroma kakor praviš dolžina je pomembna. :twisted: . Danes lahko novemu kupcu atv-ja daš še tako dober nasvet, o določeni znamki in bo pač šel kupit tistega, ki mu je vizualno všeč pa tudi, če je ""čunga lunga"".
Pač vsake oči imajo svojega malarja!
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a BIF » 27 Nov 2015 17:24

Ja...pa saj to "šolo" smo več ali manj dali vsi skozi....kot praviš...lahko še tako pišeš, nizaš izkušnje, argumente....vedno zmaga lepa plastika in čim več kubikov. In ko je vse to doma na hofu, je najdaljši domet do lokalne oštarije na forumu pa gre zgodba takole: "pozdravljeni...sem nov na forumu (običajno pod drugim psevdonimom na novo registriran). Kupil sem XY, ker mi je nečak od sosedovega bratranca rekel da je dober in tudi prodajalec je rekel, da se zelo dobro obnesejo. Sedaj pa imam problem...po 200km. mi je začela spuščat vodna pumpa in tudi pri mašini nekje kaplja olje. Prodajalec se izgovarja, da je to normalno. Zdaj se ne upam vozit in motor že 14 dni stoji v garaži. Kaj predlagate??"....
...in kaj češ takemu cepcu napisat?
V glavnem...jaz sem začel na 500ccm čunga lunga, kmalu prestopil na 650 BRP, potem sem se obdaril z 800Ccm BRP in če bi danes spet kupoval 4 kolesnik...bi kupil 570 L-Max....BRP seveda. Za vse kar potrebujem je dovolj.
...ampak...kot praviš. Če to zdaj nekomu hočeš razložit se boš vmes postaral....zato ta čas raje porabim za vožnje in odlično druženje.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
lozinka
Član
Prispevkov: 2194
Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
Kraj: Novo mesto

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a lozinka » 28 Nov 2015 00:15

Drži kot pribito..., a evo primer z enega drugega avto foruma kje obstaja tema o ATV-jih. Ded bi kupil 4cikl in postavi pogoj: do 3500 eur, za dva potnika, delavec, homologiran in da ni Kitajc. Je slišal da kitajci niso vredu.... 8-). Zdej ti bodi čarodej...grem na avtonet a tamo ....tema, za ta denar samo novi cf moto 300 ccm3 in rabljeni kitajci z 600 in 700 ccm3. Prvi naslednji da je videt kaj vredu je AC 450 ccm3 za 4500 eur. letnik 2011 in BRP 400 za 4790 eur letnik 2007, ampak to je čez limit. Verjetno bi za njega bilo (a tudi za mnoge druge ki kupujejo prvič 4cikl) da počakajo, namenijo kak eurček več in povečajo budget če hočejo da potem ne boli glava.... :doh: :mrgreen:
BRP 800 XT-P 2013

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Maverick turbo

OdgovorNapisal/-a lakl » 28 Nov 2015 09:52

Točno tako Lozi. Ko sem kupoval svoje prvo vozilo nisem vedel, da obstajaju forumi in sem kupil zloglasnega kitajca od še bol zloglasnega trgovca. Nikoli me ni pustil na cedilu. Ni mi žal za nakup saj sem z njim spoznal svet ATV vozil in dobre ljudi. Danes, ko je ogromno kilometrov, izkušenj .. sem se odločil za 500 ccm in nimam potrebe za kaj več. Kot je Marko Jager nekoč dejal se moraš znat peljat, da ne uničiš motorja in ne na silo, na polno-pol pa lomljenje in popravljanje.
Tale dirka po povečanju moči se bo še nadaljevala. Vedno obstaja negdo, kateri bo povečal moč in se hvalil v reklamah, da je njegov največji in najhitrejši zato mu konkurenca zaradi komercijalnih potreb mora slediti. Po športno divjaškem Mavericku so naredili tipičnega delavca in sedaj sem prav radoveden kaj bo sledilo...
Lakl vas ima rad :)


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost