Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 21 Jan 2013 12:43

Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena in podlaganje "podloške".
http://www.youtube.com/watch?v=0GIJDbvVl1c
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena

OdgovorNapisal/-a lakl » 21 Jan 2013 13:00

Podložki je vstavil izključno zaradi potrebe po večji moči (in zmanjšanju končne hitrosti) saj se tile dečki preganjajo samo po globokem blatu in tam potrebuješ veliko moč.
Na KQ ni potrebno, ob menjavi jermena snemanje jermenice ampak se sekundarna jermenica (torej zadnja jermenica) samo razpre,razširi z dvema vijakoma iz ohišja variomata. Preprosta rešitev a je pa ,kar nekaj dela,da se do variomata sploh pride,saj je potrebno prvo odstraniti stopnico ter nato ohišje variomata tako,da je kar precej vijakov za obrnit
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 21 Jan 2013 13:17

Tudi na mojem je kar dosti dela, da se pride do variomata. Pred kratkim sem "testiral" ali lahko dobim vstran pokrov variomata, ne da bi vzel dol zadnjo stopnico in pedal za zadnjo zavoro - z malo truda se da tudi to. S tem se izognem vijačenju dveh vijakov, ki ponavadi vzameta največ časa in živcev, prihranim pa tudi nekaj časa.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena

OdgovorNapisal/-a lakl » 21 Jan 2013 14:28

Pri KQ je najhitreje,da se sname stopnica v celoti. Tudi zaščito podvozja (stopnice) sem prilagodil tako,da snamem stopnico skupaj z zaščito . Tako je tudi nahitrejši dostop do variomata saj v nasprotnem primeru imam otežen dostop do vijakov na ohišju variomata in kljub celotnemu specijalnemu orodju traja pradolgo . Tudi bolj siguren sem pri sestavljanju,da sem vse sestavil tako kot moram in privijačil dovolj močno,če imam dober dostop do vijakov kot pa da nekaj tiščim na pol in sučem na četrt obrata :lol: g
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Suzuki 700 King Quad 4x4 menjava jermena

OdgovorNapisal/-a lakl » 27 Jan 2013 21:04

Počasi se približuje leto dni odkar je pri hiši Suzuki King Quad 750 letnik 2009 in je ob nakupu imel prevoženih 3000 km. Ohranjenost -starosti primerna in potreben manjših modifikacij za moj način uporabe. Kot prvo sem zmenjal pnevmatike saj so orginalne Dunlop-ke bile le še za vožnjo po otroškem igrišču.


Prvo sem se lotil zaščite sprednjega dela motorja,oziroma, tako imenovan front bamper. Nekje sem že napisal,da se izdelava ne izplača saj sem za varjenje porabil preveč ur , za brušenje pa še precej več a zadovoljstvo,da si nekaj naredim sam je pač nekaj vredna in imam bamper kakršnega nima nihče. Sedaj pa je doživel še malce dodelave.

Sprednji bamper (in naš mali,ko je šel po žemljice v trgovino)
Slika

Prvi servis oziroma menjavo olja in oljnega filtra sem opravil na 4000 km.
Pri 5200 km sem zaradi napačne izbire (kupil sem mehko mešanico gume in je bila zelo velika obraba) zamenjal pnevmatike ter naredil prehod iz 25 na 26-tke enakega proizvajalca. Razlika v vožnji je očitna in to na bolje. Boljša lega,vodljivost in stabilnost. (tiste zgodbice o večji hitrosti in manjši moči me ne zanimajo)
Druga menjava tekočin je bila na 5500 km ter je obsegala menjavo olja v motorju,prednjem diferencijalu ,zadnjem križnem prenosu,menjavo oljnega filtra,zračnega filtra,hladilne tekočine,zavornih oblog in zavorne tekočine. Zavorne ploščice so sedaj v"rezervi "saj je bila obraba komaj kakšnih 30%,oljni filter menjavam na vsako menjavo olja (saj stane le 8€) Zamenjal sem tudi pogonski jermen,ker sem hotel starega imeti za rezervo v torbi na daljših avanturah (stari še je čisto OK)
Pred mrazom , na dobrih 300 delovnih ur in 6700 prevoženih km sem ponovno zamenjal olje ter oljni filter zaradi ,druge,zimske gradacije olja .

Zaščita podvozja
Slika

Motor je potreboval tudi drug,močnejši vitel,katerega so mi priskrbeli klubski prijatelji ter zaščito podvozja. Sprva sem imel namen kupiti aluminjasto zaščito a sem pri Comanderju videl plastično sem se odločil,da jo naredim, kar sam,saj sem imel doma velik kos nekakšne industrijske plasike. Žagico v roke in gremo oblikovat,rezat,segrevat,zvijat... Nič mi ni žal,saj se je pokazala kot vrhunska rešitev.

Xenon osvetljuje teren pri pluženju (razlika med orginalnimi je lepo vidna)

Slika

V prednjo luč,katera je na krmilu sem montiral Xsenon kit zaradi želje po več svetlobe in sedaj sem dodal še light bar na sprednji bamper. Orginalni fokusi so kot svečke in zaradi mojega opešanega vida je bila potreba po svetlobi več kot potrebna in z modifikacijo nisem dodatno obremenil magneta ,saj so vsi porabniki v mejah normale.
Montiral sem tudi ogrevane (Koso) ročke krmila za hladne zimske dni.

Horn light bar

Slika

Zaradi načina vožnje in terena je bila potrebna menjava 3 kosov manšet,valjčke v variomatu zaradi moje nestrokovne vgradnje in ene varovalke zaradi moje napake ter dolil destilirano vodo v Yuassin akumulator,ker se mi je praznil in sedaj je zopet delujoč in močan kot nov (hvala Jaka)
To so pa tudi vsi moji posegi na KQ ,če ne štejem vseh čistilnih in kozmetičnih opravil ter kontrol gibljivih delov.
Kakšna je končna-ne vem? Poraba-ne vem? Pospeški-ne vem? Vem,da je vedno v takšnem stanju,da lahko vedno krenem v trenutku kam mi srce poželi in,da mu zaupam v vsakem trenutku.

In zakaj bi kupoval pregrešno drage znamke??? :mrgreen:
Lakl vas ima rad :)


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost