Stran 1 od 1
Km
Objavljeno: 02 Dec 2014 09:54
Napisal/-a Gladiator
Nikjer nisem zasledil koliko km naredijo ("višji cenovni razred") štirikolesniki predno se naredi veliki servis oz "spusti dušo"? Recimo Brinovc je naredil cc 30.000 km, delovnih ur se ne spomnim natančno?
P.S. Z rednimi servisi se razume.

Re: Km
Objavljeno: 02 Dec 2014 10:38
Napisal/-a BIF
Ne vem sicer, kaj misliš oz. kaj naj bi "spustilo dušo"?
Moj Can-Am 2008 Max 650XT ima sedaj na števcu 32.000 km in 1200 delovnih ur.
Kaj pa se je dogajalo na "velikem" servisu pa lahko prebereš tukaj...
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic. ... &start=325
Letos je naredil slabih 3.000 km čez vukojebine Balkana...absolutno b.p. in se še vedno veselo vozi naokoli kot prvi dan, ko je prišel iz salona.
Redna menjava olja v agregatu na 3.000km. in v menjalniku ter prenosih spredaj in zadaj na 6.000km.
Redno podmazovanje gibljivih delov in menjava jermena ko doseže minimalno tolerančno mejo širine 30mm. (novi ima 33mm.)
Pričakujem še vsaj naslednjih 100.000 km na tem motorju...če bomo še živi.
Btw...končniki so še prvi.....

Re: Km
Objavljeno: 02 Dec 2014 11:03
Napisal/-a Gladiator
"spustilo dušo"
Sem imel v mislih, ko je že tako daleč , in je potrebno zamenjat recimo: cilinder, bat, "blajarco"? 100.000 km ga pa še ne poznam štirikolesnika v Sloveniji,ki jih je naredil. Dopuščam možnost, da se pa motim???
Re: Km
Objavljeno: 02 Dec 2014 12:13
Napisal/-a BIF
Moje mnenje in izkušnje so takšne... kar in kaj vlagaš v motor to imaš.
Mi je čisto vseeno kaj kdo reče in si misli....vedno uporabljam zgolj in samo originalna olja...pa četudi gre za nateg.
Dejstvo je, da je agregat po vsem tem času obratoanja v VSEH režimih vožnje b.p.
Da pa se vlivajo v agregate raznorazne župe po nasvetih kajvemkoga podprto z nevemkakšnim znanjem...pa tudi ni skrivnost.
In ko gre nekaj u kurac je seveda kriv proizvajalec....bog ne daj lastnik, ki je na enem kompletu olja "prišparal" 3 EUR-e.
Zato je neverjetno govorit o tem, kdaj je potrebno kaj zamenjat ali je obrabljeno do te mere, da je za zamenjat.
100.000 pa nima verjetno res še noben atv v Sloveniji...ampak ob režimu vzdrževanja opisano zgoraj...bomo morda pa katerega res dočakali nekega dne.
In še to...kar mnogi radi zanemarjajo. Na življensko dobo bata in cilindrov znatno vpliva tudi izbira kvalitetnega zračnega filtra.
Večina si "naštudira" dober pretok...ne pa tudi velikost in količino filtriranih delcev. To je še kako pomembno pri tistih, ki se veliko vozijo po prahu.