Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

Z nasveti, popravili, mehaniki, rezervnimi deli...
Uporabniški avatar
fran
Prispevkov: 113
Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
Kraj: Domzale
Kontakt:

Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a fran » 18 Nov 2014 17:48

Per dnevi sem dobil idejo, kako zaščititi stranske plastike pled uničenjem.
Nekako težko se je pripraviti za izdelavo okvirja iz cevi, saj se le te težko ukrivljajo in prilagajajo. Glede na težo, sem se odločil za izdelavo iz aluminija. Nabavna teža aluminija je 8,5 kg in ga je dovolj, poleg je potrebno prišteti še težo vijakov. Vijaki pa so nerjavni iz RF.
https://www.dropbox.com/s/oyconydtstiv8 ... 5.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/yukvfczcg97e8 ... 6.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/bropdsxvwu76f ... 8.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/0ugdqk8xfcc87 ... 4.jpg?dl=0
Zadevo moram še dokončati v zadnjem delu.

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 18 Nov 2014 18:00

Kmalu bo ""bojno vozilo :twisted: " naj ti služi na terenu. Samo zanima me kako boš šel med drevesi ali bočno? Plastika se upogne vsaj malo aluminij se verjetno ne bo ali se motim?
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
fran
Prispevkov: 113
Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
Kraj: Domzale
Kontakt:

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a fran » 18 Nov 2014 18:37

Ja res je. Nastal bo problem ko bo preozko, zadeva s cevmi je pa toga, plastika se je prilagodila, kovina pa ne.
Namreč vedno oklevaš med negativno in pozitivno stranjo rešitve.
Pozitivna lastnost:
Pri bočnem prevračanju ne polomiš plastike.
Če se giblješ kje med vejevjem le te umakne kovina,, plastika lahko tudi popusti in se strga, kar pa daje motorju slab videz in zgublja na ceni, plastike so pa drage.
Negativne lastnosti:
Nakupni in vgradni strošek
Večji balast bremeni agregat in ostale sestavne dele.
Omejen si na širino ozkega prehoda.

Pri prejšnjem motorju sem imel polomljene plastike, kar mu je znižalo vrednost, s tako zaščito bi ostale plastike cele.
Namreč nagibal sem se k tem, da to naredim kljub slabostim, sak pa se o tem sam odloča. Zaželjeni pa so komentarji.

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a BIF » 19 Nov 2014 08:37

Moje mnenje iz izkušenj...
Na prvi pogled dobra rešitev za "problem", ki ga želiš rešit.
Z širino je takole....motor je širok kolikor so široki koloteki.
Osebno se za takšno rešitev ne bi nikoli odločil...še posebaj iz razloga kot si ga navedel. Pri morebitnem prevračanju boš navidezno zaščitil plastiko. Vendar pa ta je ta okvir nekam vpet in pri morebitnem prevračanju se bo ta tvoj okvir nekonrolirano zvijal....z obremenitvijo na delih, kjer je vpet pa lahko povročiš še mnogo večjo škodo...tudi na okvirju motorja (šasiji), kar je veliko dražje kot plastike in mnogokrat žal nepopravljivo.
No kakorkoli...te rešitve sicer proizvajalci že ponujajo, a se očitno niso obnesle, saj jih ne vidim praktično na nobenem motorju.
Kakorkoli...motor je tvoj, o kvalitetni izvedbi ne dvomim...o funkciji pa zelo.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a lakl » 19 Nov 2014 09:15

Hmmm. Se bom še jaz oglasil. Izvedba za pet. Kot je na slkah videti je potrebno samo čestitat za izdelavo.
Sam, po svojih izkušnjah pa tega, na tak način ne bi naredil. Vogal stopnice pri prednjem kolesu bo pri prečkanju malce večje skale, štora udaril in uničil, zvil spodnji nosilec stopnice. Pri obremenitvah popusti najšibkejši člen in če je dodan okvir močan bo popusilo ali zvilo nekaj drugega. Konstrukcijsko-tovarniško je narejeno tako, da je vse iz sredine navzven šibkeje, oziroma, da je iz močne šasije v sredini navzven postopoma bolj šibko. Tudi zato so konstruktorji BRPja naredili plastično karoserijo na zatiče, da je čim bolj elastična in ne togo vpeta.
Aluminjasta cevna rešitev bo koristila pri zaščiti, udaricih drobnih vej a pri bolj konkretnih udarcih ( takšnih, kjer se plastika še poda in prenese sile udarca) se bojim, da lahko bolj škodi kot koristi.
Osebno sem raje montiral kvalitetno zaščito sa podvozje in se ne obremenjujem z praskami na plastiki, saj se praske dajo sanirati v 90%..
Mogoče se tudi motim a čez čas le opiši kako se cevna zaščita v praksi obnese.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
lozinka
Član
Prispevkov: 2194
Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
Kraj: Novo mesto

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a lozinka » 19 Nov 2014 09:42

Sam se sicer še nisem prevračal (tok-tok) ampak se mi zdi da tudi s to zaščito ne boš kaj preveč zaščitil. Plastika se verjetno zvije in ko preseže svojo kritično točko poči. So še udarci tam kje ni zaščte kjer je verjetnost pokanja še večja. Meni osebno to lepo izgledain daje 4ciklu mal drugačen videz, tak robaustan. Če si pa vse sam naredil toliko boljše.
BRP 800 XT-P 2013

Uporabniški avatar
fran
Prispevkov: 113
Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
Kraj: Domzale
Kontakt:

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a fran » 21 Nov 2014 08:39

Zadeva zaključena, sedaj pa samo še užitkom naproti. Drugače pa, ko se vsedeš gor, je oobčutek res kot je napisano v enem od prejšnjih postov kot da si na oklepniku. Ja bomo vidili, drugače pa dol z njim.

https://www.dropbox.com/s/c6glz27bxu934 ... 4.jpg?dl=0

Uporabniški avatar
fran
Prispevkov: 113
Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
Kraj: Domzale
Kontakt:

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a fran » 23 Nov 2014 18:14

Sem našu še eno sliko, ki pa bi bila drugačna, če bi bila taka stranska zaščita na mestu. Link:

https://www.dropbox.com/s/6w18wsc2eb28w ... 6.jpg?dl=0

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 23 Nov 2014 18:45

Jaz osebno bi bolj kot na plastiko raje pozornost obrnil na svojo lastno varnost. Zakaj :?: Namreč, če pride do prevračanja in te moped dobi pod sebe...že tako je to precej nevarna zadeva, ampak plastika se vsaj ukrivi, te deloma tudi zaščiti pred direktnim stiskom kakega tršega dela štirikolesnika, seveda vse je odvisno kako se prevrneš, kakorkoli, če se prevrneš bočno in se 4cikl zvrne nate, ti takale ojačitev lahko zada precej nevarnejše, če že ne usodne poškodbe, plastika se zvije, tole pa..., skoraj prepričan sem, da ti zlomi nogo za hec :( . Po moje bi to imeli že zdavnaj serijsko vgrajeni vsi 4cikli, verjetno pa so inženirji predvideli, do česa lahko pride ob prevračanju, zato se deli dokupujejo, vgradiš pa jih sam - na lastno odgovornost seveda.
Sam osebno se ne obremenjujem če bi mi (mi je) počila plastika, dandanes se da vse popraviti, itak pa taki modeli mopedov niso narejeni za šminkiranje :mrgreen: , počena in popraskana plastika se vsekakor popravi, in kaj, ali ti bo srna v hosti od blizu prišla pogledat, če se vidi v odsevu plastike :?: :twisted: ...
Razmišljam pač kot uporabnik mopeda za delo, vožnje in sproščanje adrenalina. Plastika ali morebitno popravilo je nenazadnje cenejše, kot pa naše življenje ;)
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
fran
Prispevkov: 113
Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
Kraj: Domzale
Kontakt:

Re: Stranska zaščita plastike z kovinskim okvirjem.

OdgovorNapisal/-a fran » 23 Nov 2014 19:02

Bohorc, ne bova se bockala okoli tega, nima smisla, ker ima pač vsak svoje mnenje. Lahko je to zaščita kot čelada ali pa želva, ki te velikokrat ovira pri gibčnosti, lahko in tudi te reši pa v večina primerov. Če vzameš samo spodnjo zaščito. Tvoj komentar bi bil, da je nepotrebna in dela balast v primeru prevrnitve in ti polomi rebra, meni je kul zaščita, da ne dobiš kake veje u noge če ne celo med. Tale stranska zašćita te isto kot čelada lahko reši lahko te pa pokoplje, drži imaš prav.. V primeru stranskega naleta na drevo bodo mogoče posledice manjše kot brez zaščite, Ti boš po hosti umikal veje jaz pa se bom z zaščito samo peljal čez, pa te na koncu počakam.
Vedno je pa tako: če nekdo nima se tudi nagiba k temu, da kritizira.
Uporabnik ki to ima je pa zadevo doplačal, ker je tovarniško omogočena in že ve zakaj se je podal v tak strošek.


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti