CF MOTO 820
Objavljeno: 31 Maj 2018 09:14
V garažo sem parkiral svojo novo zverco - CF MOTO 820. Tako da bomo, dragi moji kolegi, sedaj šele videli "čija majka crnu vunu prede":)
ne bo več tistega: "IKE da te porinemo", "IKE da te šlepamo" etc... zadeva je čisto nekaj drugega kot moj prejšnji "siromašek" TGB 550. Saj ni da je bil moj "Trotko" slab, razen nekaj tovarniških napak, je dobro vozil in pripeljal je mene in čebelico povsod. Res je da je "zavohal" hrib prej kot sem ga jaz ugledal, ampak temu je svoje dodala tudi najina teža, saj nisva med najlažjimi v skupini (prava ženska naredi prepih ko se sprehodi skozi stanovanje):)
, no ja kakor koli, odločitev je padla in iz vse izbire, ki jih nudi naš trg je izbran "Cofko II veličastni" (koga ne obdeluje demenca se lahko spomne da sem pred Trotkom imel tudi Cofka), saj je imel najboljši odnos "cena/kakovost". Vozilo je bilo v akciji, Andrej iz SBA mi je vzel v račun Trotka.
No pa da vas ne davim, kaj pametnega o vozilu bom lahko napisal po 2000, 3000 in več km, vendar že v štartu "hladen tuš" - dok traje garancija - prvi servis 250 km in potem servis na vsakih 1000 km, no ja dobro so si omislili kako ožeti kupca na servisih.
No pa o prvih vtisih... zadeva izgleda prekrasno, face lift, odličen design, udobna vožnja, vzmetenje je krasno, servo je dober, vožnja v ovinke z diferencijalom pa je fantastična, v ovinke gre kot kot avto in kljub temu da je še "zaprt" potegne kot nor (moral se bom naučiti pritiskati počasi na plin, obenem pa, ko odvzameš plin ima močno zaviranje z motorjem) no ja saj bo! Malo je moteče da se gorivo toči od zadaj in nespreten je dizajn pokrova, tako da s kanto težko tankaš posebno če imaš kovček zadaj. Kitajec je dodal sicer še lijak, ki pa je nameščen v prostoru pod kovčkom - kar je še ena neumnost - saj ga ne moreš koristiti če imaš pritrjen kovček. Vse v vsemu - prvi vtisi so zelo pozitivnio, za dalje bomo pa videli!




No pa da vas ne davim, kaj pametnega o vozilu bom lahko napisal po 2000, 3000 in več km, vendar že v štartu "hladen tuš" - dok traje garancija - prvi servis 250 km in potem servis na vsakih 1000 km, no ja dobro so si omislili kako ožeti kupca na servisih.
No pa o prvih vtisih... zadeva izgleda prekrasno, face lift, odličen design, udobna vožnja, vzmetenje je krasno, servo je dober, vožnja v ovinke z diferencijalom pa je fantastična, v ovinke gre kot kot avto in kljub temu da je še "zaprt" potegne kot nor (moral se bom naučiti pritiskati počasi na plin, obenem pa, ko odvzameš plin ima močno zaviranje z motorjem) no ja saj bo! Malo je moteče da se gorivo toči od zadaj in nespreten je dizajn pokrova, tako da s kanto težko tankaš posebno če imaš kovček zadaj. Kitajec je dodal sicer še lijak, ki pa je nameščen v prostoru pod kovčkom - kar je še ena neumnost - saj ga ne moreš koristiti če imaš pritrjen kovček. Vse v vsemu - prvi vtisi so zelo pozitivnio, za dalje bomo pa videli!