OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

Atv, motor, avto..
Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a lakl » 29 Jul 2016 06:19

lozinka napisal/-a:Bugson, dej ti lepo te puše eno ali dve odmontiraj pa premeri in se bo vidlo ali je res potrebna zamenjava! Mal je čudna ta konstatacija da so puše za nič po teh urah oz. kilometrih!
Sprednji del dvigni od tal, primi spredaj kolesa in jjih stiskaj skupaj ter narazen. Gledaj puše in se vidi če imajo zračnost. Mislim, da je dečko malo pretiraval. Ne poznam voznika, da bi pri normalni uporabi zamenjal vse puše!
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
bugimajstr
Član
Prispevkov: 1057
Pridružen: 21 Jul 2012 14:41
Kraj: suhor pri vinici

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a bugimajstr » 29 Jul 2016 06:32

bom res dvignil pa probal..takoj ko bo kaj časa in volje do tega..če ne prej po naslednji blatni furi ko ga bo treba prat in mazat..

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a Berti » 29 Jul 2016 06:44

Jaz bi prej sumil kovinske elemente v Arokah. Namesto,da bi zmontirali RF material dajo navaden Fe in samo tanki sloj cinkanja. Potem pa pride prah,voda in blato in sčasoma razje cinkanje in nažira Fe. Do sedaj je bilo na vseh pušah,ki sem jih kdaj menjat tako.
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a BIF » 29 Jul 2016 10:50

Kovinski elemnti niso. Tu in tam pa lahko kak vijak ki gre skozi puše malo pritegneš...včasih "nehote" ostane kak malo bolj rahel... ;)
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
woodman
Član
Prispevkov: 545
Pridružen: 12 Okt 2015 11:29
Kraj: Boršt-Metlika

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a woodman » 29 Jul 2016 11:37

Ko smo že pri debati BRP moj pa tako grdo škriplje ko se usedeš ali pa greš dol. Podmazani vsi niplji in preverjen zadnje vpetje. Škriplje tudi prvi konec. :o :o :o

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a Berti » 29 Jul 2016 11:50

Saj v navodilih piše,da moraš 1kratesečno preverit vijake na rokah. Pač tko je kot je. Žal se taki hobi preplačajo.

Dokler škriple je je vredi...... :mrgreen:
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a BIF » 29 Jul 2016 20:43

woodman napisal/-a:Ko smo že pri debati BRP moj pa tako grdo škriplje ko se usedeš ali pa greš dol. Podmazani vsi niplji in preverjen zadnje vpetje. Škriplje tudi prvi konec. :o :o :o
Prednja kugla...ne spomnim se ali zgornja ali spodnja. Razstavi...odmakni zaščitne gumice očisti in na debelo namasti (renolit). Sestavi in ne bo več škripalo.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
bugimajstr
Član
Prispevkov: 1057
Pridružen: 21 Jul 2012 14:41
Kraj: suhor pri vinici

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a bugimajstr » 02 Avg 2016 22:38

bif..brp škriplje še ko je nov..in ko vse namačeš ne škriplje več..dokler je lepo garažiran..in seveda če voziš po suhem in po cesti..moj škripa takoj ko se spravim na kako furo.al pa če ga operem.res ma to napako brp.mačka ni nikol tak škripala.. dejansko na brp-ju je dober sam agregat..vse ostalo je ena šljamastika..če mene uprašaš.ne mi zamert ampak nad kvaliteto sem jaz zelo razočaran.če bi na mačko dali rotaxa nebi nikoli pomislil na brp-ja.

Uporabniški avatar
lozinka
Član
Prispevkov: 2194
Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
Kraj: Novo mesto

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a lozinka » 02 Avg 2016 23:06

To glede škripanja mačke imaš prav. Dokler sem imel stare puše gor je kar nekaj škripalo (prvovgradnja, 5 let stare), odkar sem dal novilon puše gor je tišina :dance:
BRP 800 XT-P 2013

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: OUTLANDER MAX 650 XT-P EC 2015

OdgovorNapisal/-a BIF » 03 Avg 2016 09:05

bugimajstr napisal/-a:bif..brp škriplje še ko je nov..in ko vse namačeš ne škriplje več..dokler je lepo garažiran..in seveda če voziš po suhem in po cesti..moj škripa takoj ko se spravim na kako furo.al pa če ga operem.res ma to napako brp.mačka ni nikol tak škripala.. dejansko na brp-ju je dober sam agregat..vse ostalo je ena šljamastika..če mene uprašaš.ne mi zamert ampak nad kvaliteto sem jaz zelo razočaran.če bi na mačko dali rotaxa nebi nikoli pomislil na brp-ja.
....nič jaz ne zamerim...
Jaz sem pač napisal kaj naredit da ne bo škripal. In dokler boste veselo pacali po lužah in blato bo pač škripalo.
Pa ne mi zdaj prosim napisat, da so to motorji za v blato in luže, ker za to ni narejeno nič....tudi tanki ne. Ta vozila samo omogočajo prehajanje skozi take terene ako ni druge možnosti. Kadar pa se da...in večinoma gre...se tem zadevam izogneš.
Zato se jaz le smejim, ko gledam filmčke iz "male mlake" in podobno ko vsi ponosno brodlajo po blatu in se smejijo, ko blato meče v vse smeri....poleg tega pa taudi tja kamor naj ne bi.
Zato jaz motorja iz Hrvaške ne bi kupil nikoli.
Ampak za vse je potreben čas.
http://www.goeasttour.com/


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta