Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

Atv, motor, avto..
Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 12 Jun 2013 01:39

BIF, popolnoma prav imaš: prvi pogon se lahko vklopi med samo vožnjo, vendar sem se sam tega posluževal zelo, zelo redko, če pa že, pa res pri nizki hitrosti in nikakor potem s polnim plinom naprej. Na terenu sem bolj ziheraš, zato raje pred kakšnim strmim vzponom ali spustom ustavim, pretaknem v reduktor, obenem vklopim 1. pogon in nato dalje, že samemu agregatu tako ni treba dihati na polno, pa tudi podvozje mi je verjetno zaradi tega hvaležno. Sploh pri vožnji navzdol tako razbremenim zavore, res pa potem bolj trpijo prve polosovine, vendar sem mnenja, da bi take obremenitve morale zdržati brez loma materiala. Potemtakem bi morali zadnje polosovine menjavati kot po tekočem traku, saj ga vedno "najebejo" pri vsaki nenadni spremembi dodajanja ali odvzemanja plina. Res je, da se zadnja kolesa ne premikajo levo, desno v smeri vožnje, so pa zato vedno obremenjena. V kvaliteto materiala sumim predvsem iz razloga, da so mi pod garancijo desno polosovino zamenjali in sicer - pazi: zaradi ovaljne oblike tistega dela polosovine, ki je nasajen v diferencial (zglob na tistem delu, kjer je objet z semeringom v diferencialu). Zaradi tega so mi posledično semering na tej polosovini menjali 2x, naposled pa le ugotovili, da problem ni v semeringih, slabim vgrajevanjem le teh, ampak v ovalnosti polosovine na zglobu. Damijan in Dragan sta ravno tako imela težave s polosovinami, sicer z zadnjimi in ne boš verjel: na Damijanovi mački je prišlo do loma materiala v homokinetičnem zglobu na zadnji polosovini, identično, kot pri meni na prvi, medtem, ko je na Draganovem mopedu hudič vzel varovalko, ki drži polosovino v diferencialu - postala je mehka in posledično ni več služila svojemu namenu. Po mojem še en, oziroma dva dokaza več o slabi kvaliteti materiala. Sicer je to moje laično razmišljanje, je pa vsekakor dobra tema za debato.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a damijan » 12 Jun 2013 07:16

Pri meni je zadnja leva pol osovina počila sklečka ,ki drži kroglice..Na gornji strani pa je bila sklečka napokana ,ko las..Tak ,da se strinjam z Bohorcem ,da ni material najboljši... :think: Jaz na asfaltu samo pripeljal v ovinek pa stisnil zavoro in se to naredilo...

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a BIF » 12 Jun 2013 07:39

Jah po opisu sodeč se moram strinjati. Ihta v boju na tržišču pač včasih pusti svoje sledi. Enako je pri avtomobilih. Praktično je ni več znamke, da ne bi imeli vpoklica zaradi kakšne napake. Razlika je le v tem, da pri "slabših" znamkah to vzameš v zakupu, pri "boljših" pa nekako ne računaš na te zadeve.
Sicer ne vem ali je tvoj motor še v garanciji...v tem primeru pač urediš zadevo uradno...v nasprotnem primeru pa bi morda pomislil na kakšno after-market varianto.
V vsakem primeru pa je neprijetno...da crkne polosovina...ok....način vožnje, obremenitve ipd. je pač del našega športa....zdrobljena šačćka...to pa razp**** vsakega normalnega.
No vsaj nisi v dilemi kaj naredit...če je original (in kot praviš ne eden) popustil...potem greš brez debate v obnovo, aftermarket ipd....lahko je kvečjemu boljše!
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 13 Jun 2013 09:29

Sem se spravil do potankosti razdreti polosovino, da mi bo jutri vse lažje in hitreje sestaviti nazaj.

Z puščico je označen del, ki je bil ovalen na tisti polosovini, ki so mi jo zamenjali pod garancijo.

Slika

Po odstranitvi manšete je potrebno odstraniti varovalko.

Slika

Nato sem odstranil seger obroček...

Slika

...in odstranil kletko z kuglicami.

Slika

Razstavljena polosovina z deli

Slika

Ker motor ni več pod garancijo, bom tokrat polosovine obnovil, za vnaprej pa bom še videl, kako se bodo obnašale ostale.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 15 Jun 2013 11:27

Na mački je odpravljena zračnost v pušah in krogličnih zglobih ter obnovljena polosovina, ter opravljen servis, čakam le še na svečko, ki jo niso imeli na zalogi. Strošek servisa je bil okoli 200 €, z vsem materialom, obnovo A rok in polosi, delo pa v lastni režiji. Obnova A rok pride slabih 60 €, polos me je stala 40 €. Možakar, ki mi je obnovil polos je iz Tacna. Imela sva debato zakaj pride do loma kletk: pri premikih koles gor-dol, ko so zglobi pod največjimi koti in ko pride takrat do prenosa moči na kolesa je obremenitev na zglobe največja in takrat ponavadi pride do okvar, oziroma do napokanja kletk, ki pa ni nujno, da se zlomi ravno ob takih situacijah. Ko je kletka enkrat počena in če imaš srečo, se lahko voziš še nekaj časa, da pride do popolnega zloma, pa ni potrebno več velike prenosa moči na kolesa. To je njegova teorija. Možakar mi je nato dejal, da lahko vsako obstoječo polos ojača v zglobih in sicer tako, da na njo zmontira večji križ z istim številom ripen in šalčko preuredi za tako velikost - stran odreže ležišče za kolesa in diferencial z ripnami in navojem za matico, ki ga nato navari na željeno velikost zgloba. Meni pa je prejšnji večer v glavo vsekala ideja, in po pogovoru z možakom je zadeva uzvedljiva: namreč razmišljal sem, da bi izdelal kardansko polos. Po njegovih besedah je zadeva vsekakor izvedljiva, potrebno je imeti le voljo in material. In nekako že razmišljam v to smer, o izdelavi dveh kardanskih polosi, moral bi pa dobiti dve pokvarjeni polosi, da bi se zadeve sploh lahko lotil.
V glavnem, mačka je sestavljena, vodljivost pa je kar preveč dobra, še nov moped ni bil tako odziven. Zadaj namenoma nisem menjal puš, ker sem nekako slutil, da bo odzivnost motorja drugačna, menjave se bom lotil po nekaj prepeljanih kilometrih, da se navadim na agresivnejši odziv vodljivosti mopeda.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Rambo
Prispevkov: 224
Pridružen: 21 Jul 2012 14:06
Kraj: Hrastnik, SLOVENIJA

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Rambo » 15 Jun 2013 14:21

:text-bravo:

David
Prispevkov: 1
Pridružen: 06 Jan 2013 22:04

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a David » 15 Jun 2013 17:00

Pri mojem sem pri menjavi puš zamenjal še kovinske puše tam ko gre vijak skozi je bila tudi tam zračnost, ker nekatere so bile že porozne.Na koncu sem opravil še optiko, je bila kar velika razlika. Je pa sedaj velika razlika v vožnji.

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 16 Jun 2013 03:32

David napisal/-a:Pri mojem sem pri menjavi puš zamenjal še kovinske puše tam ko gre vijak skozi je bila tudi tam zračnost, ker nekatere so bile že porozne.Na koncu sem opravil še optiko, je bila kar velika razlika. Je pa sedaj velika razlika v vožnji.
Kovinskih puš nisem menjal, sem pa mnenja, da bi bilo menjava le -teh že nekoliko preveč za obremenitev samega okvirja saj so originalne puše iz veliko mehkejšega materiala kot te iz Nuvilo Oilon-a in so se vibracije in obremenitve izgubile preko tega, poleg tega pa je na novem mopedu bilo zaslediti malenkostno zračnost . Kar pa se tiče optike, pa sem tudi jaz moral opraviti korekcijo nastavitve volanskega droga, sicer samo na oko, finese pa še sledijo. Se pa motor res precej bolj odziva glede vodljivosti in kot sem že omenil niti nov ni bil na takem nivoju.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a BIF » 16 Jun 2013 20:08

Bohorc napisal/-a:....... niti nov ni bil na takem nivoju.
Bolj je staro, bolj je dobro! :clap:
Dobro si urihtal!
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 02 Nov 2013 14:56

Takole je danes prišel prav moped za drvarijo. Pozitivno sem bil presenečen, s kako lahkoto je tole prikolilco drv moped peljal tudi v klanec, po malo mastnem asfaltu brez vklopljenega prvega pogona. Je pa res, da sva na motorju sedela dva. Motor bi vlekel še precej več, ampak če bi še kaj naložila na prikolico, bi verjetno klecnila kor stara krava pod bikom, ker cesta v gozdu ni ravno taka kot kak makadam.

Več slik nimam, ker ni bilo časa za fotošuting, malo naju je preganjal dež

Slika
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost