Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

Atv, motor, avto..
Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 22 Jul 2012 11:05

Pozdravljeni!

Moji kolegi iz skupine Gladiator Quad Riders me poznajo, se bom pa predstavil skupaj s Štefom ( motor nosi ime v spomin na tragično preminulega mačka Štefa) še ostalim, ki naju še ne poznajo.

Moje ime je Igor, veliko raje pa slišim, da me kličete pod vzdevkom Bohorc ;) . Poleg vožnje z 4ciklom imam dva hobija: ko mi dopušča čas grem na ribolov, zelo rad kaj dobrega skuham, spečem in nenazadnje pojem (se mi vidi :twisted: ), torej ribolov in kuhanje sta dodatna moja hobija.

Dodajam nekaj slik iz potepanj, srečanj, druženj...

Takle je bil Štef, ko je prišel iz trgovine.
Slika

Seveda sem se z njim "petelinil" pred sosedi, ki so naju gledali, kot da sva iz Marsa, saj je v tej okolici bil to prvi tak motor
Slika

Ko se odpravljava kam dlje od doma, nama na pomoč priskoči prikolica
Slika

Po okolici se največkrat voziva sama...
Slika

...se pa znajdeva tudi v manjših skupinah...
Slika

...malo večjih...
Slika

...in velikih
Slika

Sva se znašla tudi v skupini večjih in močnejših bratrancev...
Slika

...in ker sva bila najmanjša, sva zlezla na kup peska
Slika

Glede podlage pod kolesi nisva preveč izbirčna, peljeva se po asfaltu...
Slika

...tudi makadam nama ni tuj (foto Čivava)...
Slika

...hribolazenje pa nama je pisano na kožo (foto Berti)
Slika

Premagujeva še tako velike ovire na cesti (foto Berti)...
Slika

...čez vodne ovire pa si pomagava z mostovi.
Slika

Pozimi nadvse uživava v zasneženi naravi...
Slika

...in loviva tople sončne žarke..
Slika

...tudi tako dolgo, da naju včasih že lovi noč :twisted:
Slika

Pozimi poprimeva tudi za delo...
Slika

...in s skupnimi močmi...
Slika

...rineva sneg na kup
Slika

Se pa dogaja tudi to, da izgubljava stik s podlago (foto Konjeniška kmetija Bistra)...
Slika

...včasih pa dobiva krila
Slika

Raj na Zemlji za naju: ko greva na obisk k južnim sosedom izpod koles meče blato :twisted: (foto Sivc 52)...
Slika

...ki ga vztrajno mešava (foto Sivc 52)...
Slika

...in ko se ustaviva, razvijeva pletenico na vitlu (foto Sivc 52)
Slika

Da pa nama med vožnjami ni dolgčas, velikokrat s sabo vzameva mojo boljšo polovico Andrejo (foto Rogi)
Slika
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 10 Jan 2013 13:35

Pred kratkim sem imel okvaro na mojem motorju in bom izkušnje delil z vami - motor je ostal brez pogona, jermen je bil cel.
Napaka, zaradi katere nisem imel pogona na motorju je bila v notranji centrifugalni sklopki. Potrgalo je vseh 5 štiftov, na katere so fiksirane lamele :evil: . Popravilo je šlo pod garancijo :-D

Slika

Lamele so bile drugače še O.K.

Slika

Kovinska teleskopska palica z magnetom na koncu.

Slika

Žica iz varilnega aparata je bila tudi orodje

Slika

Zaradi ene izmed teh vzmeti bi skoraj bilo potrebno razdreti motor. Vzmeti je pometalo iz sklopke in so bile potopljene v oljni kopeli. 4 izmed vzmeti sem dobil ven dokaj kmalu, peta, zadnja vzmet pa je vzela časa eno uro :evil: . Motor sva dvigovala spredaj, bočno na obe strani, samo da bi dobila vem zadnjo izmed petih vzmeti, pa nisva imela sreče. Hvala bogu, ker sem trmaste in vztrajne sorte :twisted: in mi je naposled s pomočjo žice le nekako uspelo zbezati ven še zadnjo vzmet. Fora je v tem, da je v karterski posodi gred za prvi pogon in je zelo težko kakor koli priti zraven, kaj šele videti.

Slika

Čez tole odprtino pod osjo sklopke sem manevriral in spravljal ven vzmeti. Tadej je že zdavno pred tem popolnoma obupal in je že hotel začeti z razdiranjem kompletne mašine. Če mene ne bi bilo zraven, bi jo vsekakor odprl. Mi je pa res iskreno čestital za vztrajnost in da mi je uspelo dobiti ven vse vzmeti brez podiranja agregata - sem prec fasal šnopčka :twisted:

Slika

Sklopka od 550-ke, z mehkejšimi vzmetmi, ki sva jih nato zamenjala s tistimi iz polomljene sklopke. Sklopke ni imel na zalogi. Sicer naročeno ima, jo je naročil takoj, ko sem ga poklical in povedal za težavo, a še ni prišla. Hvalabogu je v 550-ki ista le z mehkejšimi vzmetmi, zato sva jo lahko zamenjala in sestavila, sicer bi motor ostal v Trzinu.

Slika

Motor po zamenjavi sklopke deluje brez problemov.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 23 Feb 2013 19:13

Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 23 Feb 2013 19:15

Po pluženju pa akcija med drevesi in v celem snegu: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 894&type=1
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 24 Feb 2013 00:44

Jutranje pluženje: http://www.youtube.com/watch?v=DodCzPPyyg0

Po pluženju pa riding in the snow: z Andrejem sva se odločila, da nikakor ne smeva zamuditi prilike, ki nama je bila ponujena v obliki vožnje v snegu po nespluženih poteh. Mačka in BRP sta danes družno delala, kot brat in sestra, do trenutka, ko je mačkon zopet bil posrednik v reševanju majhne krize - pa saj je vajen iz zagat vleči žučkote. Žal slikovnega gradiva zaradi prevelike vneme nimava, adrenalin pa nama ni pustil, da pomisliva na to, da bi zadevo ovekovečila. Priznam, tudi mačkon je kljub krempljem, ki jih ima, imel dosti dela, da se je izvlekel iz delikatne zadeve, ampak se je - in to brez pomoči žučota (nekako se mi dozdeva, da noče sprejeti pomoči znamke Brez Resnih Problemov , alias BRP :twisted: ), po moje bi raje slovo vzel, kot pa od soseda sprejel kakršno koli pomoč, v bilo kakšni obliki :think: .
Kakorkoli, vožnja v celem, zjutraj še suhem snegu se je pokazala kot fenomenalna poteza za lepo preživeto dopoldne, ki pa ga je začinila popoldanska odjuga in sesedanje snega, kar je dodatno popestrilo dogajanje med samo vožnjo. Pa saj ne bi bila vožnja res tisto ta pravo, če se ne bi vmes kaj dogajalo, že pomislek na to, da bi lahko kaj kmalu oba motorja čakala na glas kukavice v divjini, je še dodatno pognalo kri po žilah. Kakršna koli kamera za snemanje dogodkov danes ne bi prišla v poštev, saj je sneg metalo čez motorja, kot bi bila sredi orkana v Ameriki, zato nama ni preostalo drugega, kot da med potjo posnameva nekaj malega slik, za kaj več pa dobrodošli v deželi Cvička ;)

Snega do kolen, oziroma do "kelerja"

Slika

Za premostitev te ovire pridejo v poštev le bohorske orglice (beri motorka)

Slika

Čuj, danes pridem domov v mraku

Slika

Med čik pavzo

Slika

Skoraj nemogoče, pa vendarle - nekaj blata

Slika

Greva, ali ne??? Eh, ne sprašuj, seveda greva - dokler bo šlo se peljeva

Slika

Kakorkoli, tale kanarček z zamenjanim ROTAX agregatom je danes delal, kot se od takega stoja pričakuje - no ja, vsaj pričakuje :twisted:

Slika

ROTAX je danes delal brez težav, ni kazal preutrujenosti in pregrevanja, je pa bilo vroče vozniku in mati Narava ga je z veseljem malo ohladila :lol:

Slika
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 07 Jun 2013 20:48

Po 13700 km in 370 delovnih urah je mački potekla garancija. Hvalabogu (trkam na les) so bile vse težave, ki so se mi pojavile kmalu po nakupu motorja rešene v garanciji - tukaj kapo dol ekipi iz Trzina ( menjava tesnila na glavi, menjava prve desne polosovine, menjava altenatorja, menjava motorčka za vklop prvega pogona, menjava sklopke). Za vse napake se je nekako pokazalo, da je bil edini vzrok v okvarah slaba kvaliteta izdelkov. Kakorkoli, v teh dobrih dveh letih je motor prevozil vse sorte podlag pod kolesi: prvo leto ogromno asfalta, po nakupu prikolice za prevoz ATV-ja pa je motor po asfaltu prevozil bore malo - okolica Mirne, Šentrupert, Trebnje, potem pa se že konča, preplužil pa je - zahvaljujoč dobrima zimskima letinama zadnji dve leti - tudi precej snega. Nekateri me poznate in veste kakšen je moj način vožnje: motor se vrti pod nekimi normalnimi obrati (no ja, pride tudi do manjših zlorab ročice za plin), na terenu pa se zapeljem kamorkoli je potrebno, brez oklevanja in razmišljanja o tem, da trpijo končniki, krogelni zgibi, ležaji, skratka, da podvozju ni prizaneseno. Če je potrebno, oziroma se pokaže prilika z mačko tudi letiva.
Sam motor tehta okoli 370 kg, z mojo malenkostjo, orodjem in rezervnim bencinom, polnim tankom in prvo pomočjo (beri cviček ali pivo) teža kaj kmalu preskoči 500 kg. In ko se s tako težo voziš po terenu, se sčasoma pojavlja zračnost na podvozju. Ker je zračnost na mojem motorju taka, da smatram, da vožnja z motorjem ni več varna in zanesljiva, pa tudi zakaj bi si naredil več škode, če se z menjavo vitalnih delov reši težava v zračnosti, sem se namenil odpravit zračnost na podvozju.
Zamenjal bom vse puše, menjal vse končnike in krogelne zgibe na A rokah, menjal oljni filter, olje v agregatu in diferencialih (čeprav po menjavi še ni nikakršne potrebe, a ker bo motor v mirovanju in ker je strošek menjave neprimerljiv z stroškom, ko nekaj rikne bom opravil tudi to), odprl in očistil variomat, očistil zračni filter, menjal svečko, pregledal zvare na okvirju..., pa še se bo verjetno kaj našlo.
Puše imam narejene iz Novilon Oilon (hvala Damijanu, da je poskrbel še za mojo mačko), končnike in krogelne zglobe pa bom jutri odstranil iz motorja, ter se v petek odpravil v Vargalant, kjer mi bodo še isti dan (predhodni dogovor) izdelali nove.
Jutri torej menjava oljnega filtra, olj, svečke, puš, pregled okvirja...ostalo pa pride na vrsto naslednji vikend.

Fotoreportaža sledi, za pokušino prilagam slike puš:

Slika
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 09 Jun 2013 10:31

Tako, včeraj sem se lotil sanacije odprave zračnosti na mački in opraviti servis na njej. Na prvi prednji polosovini je bila raztrgana manšeta, nekako mi niti približno ni bilo jasno kje bi jo lahko raztrgal, saj sem se nazadnje peljal po makadamski cesti, pred to kratko vožnjo pa je manšeta bila zagotovo cela. In malo podrobneje gledam to zadevo okoli manšete, še preden sem se lotil razdiranja prvega konca motorja in glej ga hudiča prekletege: polosovina je bila uničena v homokinetičnem zglobu!!! Kuglice so bile vse v masti, ni se nobena izgubila, kletka pa je bila zdrobljena. Pišuka, pa imam nepričakovan velik strošek, sem si mislil. No ja, nekako sem se s tem sprijaznil, in po telefonskem klicu postal precej boljše volje, saj bom dobil drugo kletko od zadnje polosovine, ki je popolnoma ista - kletka namreč. Ker je bil eden izmed homokinetičnih zglobov zdrobljen, je bila zračnost v prvem delu motorja še toliko večja. Še do danes ne vem, kje in kdaj se je zdrobila kletka, saj ni bilo med vožnjo slišati nikakršnega poka, oziroma niti nisem vozil po takem terenu, kjer bi bil potreben vklop prvega pogona, da se bi mi to lahko zgodilo, niti nisem nikamor "zapel" s kolesom... polosovino sem nato odstranil iz diferenciala, jo očistil, prijatelj, katerega oče je še pred nekaj časa obnavljal avtomobilske polosovine pa mi je po ogledu zdrobljene kletke povedal, da je zadeva vsekakor rešljiva in naj ne razmišljam o nakupu nove polosovine.
Delo se je nato nadaljevalo v smeri odstranitve rok in volanskih gredi. V rokah sem zamenjal puše, ki so bile že pri koncu svoje namembnosti in so imele že precej zračnosti. Po odstranitvi starih, iztrošenih puš sem ležišča lepo očistil, namazal z RENAX mastjo v spraju in vstavil nove puše. Originalne puše sem zamenjal s pušami iz Novilon Oilona-a. Zračnost je bila največja ravno v pušah, v samih krogličnih zgibih je precej majhna, oziroma je skoraj ni, a bom kljub temu kroglične zglobe menjal, medtem, ko zračnosti v volanskih končnikih ni in menjava ni potrebna, bom pa vseeno nabavil nove končnike in jih imel na rezervi.

Še nekaj slik med izvajanjem "operacije"

Manšeta, ki jo je prerezal ostri del zdrobljene kletke v homokinetičnem zglobu

Slika

Zdrobljena kletka z kuglicami

Slika

Kompletna uničena polosovina

Slika

Ena izmed A rok s starimi pušami...

Slika

...in še z novimi

Slika

Mačka brez prednjih nog

Slika

Miran pa se je v dopoldanskem času lotil izdelave plošče za motorke ter kantice za bencin in olje, kar mu je lepo uspelo.

Slika

Da ni ostal brez dela, se je lotil pranja enoslednika

Slika

Oba pa sva imela nadzor, Kin naju je vseskozi budno opazoval

Slika

V soboto (do takrat bom imel nove zglobe in popravljeno polosovino) pa se lotim še ostalih nedokončanih opravil in sestave motorja.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a BIF » 10 Jun 2013 21:39

Dobro in pametno si se lotil zadeve.
Ni pa mi jasno ta zadeva z polosovino. Predvidevaš, da se je to zgodilo med povprečno vožnjo. Pa nisi nič čutil na krmilu, škrtanje, ali kaj podobnega?
Smola res....po drugi strani pa sreča, da si se lotil načrtovanega dela in odkril zadevo preden bi nastala še večja škoda.
Vem sicer, da dobro roštiljaš, vem pa tudi, da za motor skrbiš kot se spodobi...torej to ni posledica šlamparije...
Upam, da dobro urediš...čakam na nadaljevanje!
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 10 Jun 2013 22:37

BIF napisal/-a:Dobro in pametno si se lotil zadeve.
Ni pa mi jasno ta zadeva z polosovino. Predvidevaš, da se je to zgodilo med povprečno vožnjo. Pa nisi nič čutil na krmilu, škrtanje, ali kaj podobnega?
Smola res....po drugi strani pa sreča, da si se lotil načrtovanega dela in odkril zadevo preden bi nastala še večja škoda.
Vem sicer, da dobro roštiljaš, vem pa tudi, da za motor skrbiš kot se spodobi...torej to ni posledica šlamparije...
Upam, da dobro urediš...čakam na nadaljevanje!
Nekako se mi dozdeva (glede na to, da smo imeli z polosovinami na mačkah že trije težave), da je v igri slaba kakovost materiala. Skoraj nemogoče se mi zdi, da je to kletko zdrobilo naključno in kar tako brez obremenitve prvega pogona.
Kletka se mi je zlomila med povprečno vožnjo, nobenega norenja in vklapljanja 1. pogona ni bilo, tisti dan, ko se mi je to naredilo sem vozil po makadamu in asfaltu, škrtanja ni bilo nobenega, na krmilu pa sem začutil malenkostno čudno obnašanje, ko sem iz glavne ceste zavil na stransko (asfalt) in mi je hotel motor pobegniti po svoje, praktično sem bil tako rekoč doma. In kakor pravim, po vsej verjetnosti je kletka počila v tem križišču, saj so v manšeti ostale vse kuglice, čeprav je bila na manšeti približno 3 cm dolga zareza, ki jo je naredila razbita kletka. Kot praviš, res sreča v nesreči.
Z delom nadaljujem v petek, ko predvidevam, da naj bi bil motor pripravljen za naslednje podvige, če ne bo popolnoma gotovo v petek, pa bo nekaj malenkosti mogoče ostalo za soboto dopoldan. Poročilo pa itak sledi.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Arctic Cat 700 4x4 Cruiser in Bohorc

OdgovorNapisal/-a BIF » 11 Jun 2013 07:22

Popravi me če se motim...mislim da ima AC 700 možnost vklopa 4x4 pogona "on the fly"...med vožnjo...seveda v neki nižji limitirani hitrosti. Če si to uporabljal (zgolj teoretiziram) je možno, da je prišlo do poškodbe na materialu tudi zaradi tega. Na terenu kjer pač potrebuješ 4x4 in ko ga potrebuješ, pomeni, da želiš povečano moč na prednjem paru koles, torej bistveno večjo obremenitev. Če to narediš med vožnjo in takoj za tem dodaš plin in ustvariš dodatne sile na zglob....morda se je zgodilo kaj takšnega.
Potem je zglob pač ob neki priliki razpadel. Namreč ob načinu vožnje kot si ga opisal dvomim, da bi šel kar tako k vragu...tudi če je malce slabši material.
No zdaj je kar je...zadevo boš gotovo saniral....razmišljam pač za naprej....ali se da narediti kaj kar bi preprečilo takšen dogodek v bodoče!
http://www.goeasttour.com/


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost