Mene je svečka do sedaj v življenju samo na APN6 matrala in na starem motokultivatorju, ki je bil še na 91 bencin...
Na avtomobilu jih menjam vsake 30 000km in so navadne bošove
nikoli težav...
Na vseh ostalih hobi stvareh imam pa iridium svečke, ker sem pač poštudiral da imam za cca 5 EUR več vedno zanesljiv vžig, pa še ko jo končno menjam, npr 4kolo na vsake cca 10 000km, zgleda kot nova. Dlje držijo brez vidnih oz. občutnih razlik delovanja med življensko dobo v agregatu. Preverjeno vplivajo tudi na boljši hladen zagon.
Ne vidim pa povezave akumulatoja in svečke... predvsem zato, ker gre "elektrika" prej skozi CDI in še tuljavo, preden sploh pride do svečke. Ne rečem pa da ni možno... moral bi malo preračunati, ter nekako se prikopati do podatkov, kaj je CDI sposoben iz sebe dati. Namreč... Svečka je vezana direkt na tuljavo, ki pač preko navitja ojača moč "signala", ki na tuljavo pride preko CDI enote. Glede na ta potek dogodkov je potrebno prvo preveriti CDI in videti kakšen vpliv ima nanjo močnejši akumulator.
Iskra preskoči zaradi visoke napetosti in ne zaradi velikega toka...če se prav spomnem.
Po izkušnjah namreč mora vir elektike biti dovolj močan, da pač sistem deluje optimalno. V primeru da je izvor močnejši si porabniki pač vzamejo kolikor rabijo, ostalo pač ostane. Če je pa šibkejši izvor, pa pač ob dogodku ne pride do popolnega npr preklopa polprevodnikov v CDI enoti, da bi se potem kaj zgodilo. Ampak to so že štromerske debate potem.
BIF je velikokrat tudi izjavil, da od viška ne boli glava, to tudi v določenih okvirjih tu velja, zakaj določenih... pač 24V akumulatorja res ni pametno gor vezat, če je sistem vzadaj samo sposoben prenesti 12V (OK no 14V toleriran sistem je v resnici), tokovno gledano pa je velikokrat sposobno tudi kar velikih razponov.
Pri svečki je glede okvar bolj pomembna pravilna toplotna vrednost, ter pravilna zmes goriva, ki iz uplinjača pride. Prej toplota uničuje svečke kot "elektrika".
Upam, da nisem bil predolg in preveč zakompliciral stvari.