Zdej sem gledal še bolj pozorno tega Turka in se mi zdi da je večji problem v njem kot v ATVju. Pa še nekaj, zakaj sprednja kolesa ne vrtijo po neki logiki!? Kolo ki je v luft se vrti v prazno tadrugi ki ima dober oprijem pa stoji, a to dela tudi pri naših tako? Nikoli nisem bil pozoren na to!lakl napisal/-a:https://youtu.be/4Z3PSArHOuk
Če ima vozne lastnosti kot tale 550tka potem hvala lepa. Neokretnost, teža, vodljivost so plod sestave-kopiranja in ne raziskav ter tesriranj. Zato je uporabnost teh modelov pod vprašajem. Razlike v ceni na koncu ni. Vse to sem na lastni koži izkusil in lahko zatrdim, da se po nekaj mesečni uporabi tak nakup pokaže kot jalova izbira. Ne, da bi delal reklamo a z zagotovostjo trdim, da je 500L Rotax ali sedaj 570L veliko boljša naložba v užitke kot TGB v rangu 10k€.
Da še to napišem, danes sem po naključju bil pri trgovcu z ATVji v Grosupljem. Res si je dal truda in je privlekel TGB 1000 ven iz skladišča čeprav je bil zadnji v vrsti in je mogel premaknit 6 4kolesnikov da pride do njega. Na prvo žogico moped kar všečen dokler se ne poglobiš v detajle in se tam vidi da ne gre za premium izdelek. Zaključna obdelava plastike je kar mal neprecizna in se vidi na stikih plastičnih delov luft oz. ni lepih stikov. Sicer to še zmeraj ni ključno za izbiro 4kolesnika (saj zame). Preizkus na dvorišču ne kaže nič, čuti se da ima precej moči čeprav je še v blokadi. Upam da bo kdaj kak testni na voljo pa da vidimo saj približno kaj je to....! Sam 4cikl ima tudi nekaj zanimivih rešitev, posebej so mi padle v oči predali na obeh sprednjih blatnikih ki so dostopni iz sedeža. Ključavnica za zaklep balance je odzgoraj na bočni strani (pri večini je nekje pod plastiko teško dostopna med železjem na balanci). Zica sta v enem kosu, tako da snameš vse od enkrat. Nosilec zadnjega prtljažnika se mi zdi dosti kratek kar pomeni ali manjši kufer ali ga porinit ven in podaljšat vozilo.
Na žalost premalo jih je prodanih da bi dobili feedback od lastnikov!