Zračni filter K&N

Oprema in dodatna oprema.
Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: Zračni filter K&N

OdgovorNapisal/-a Berti » 23 Mar 2013 22:17

BIF napisal/-a:.
In ja @Gladiator....K&N filter z zaščitno mrežico je dobra izbira...čeprav tudi z Twin-Air-om nikakor ne moreš zgrešit!
najboljše da kar oba nabavi pa pol samo menja. Itak se ga ne upa umazat :)
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Zračni filter K&N

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 24 Mar 2013 03:15

Berti napisal/-a:
BIF napisal/-a:.
In ja @Gladiator....K&N filter z zaščitno mrežico je dobra izbira...čeprav tudi z Twin-Air-om nikakor ne moreš zgrešit!
najboljše da kar oba nabavi pa pol samo menja. Itak se ga ne upa umazat :)
Pobje ne se kregat, samo eno vam ostane: AC-ja v štalunc in vozi Miško :mrgreen: :twisted: .
Kakor koli: vsak berač svojo malho hvali, vsak pa sam pri sebi ve, kako globoko je vsak posameznik pripravljen seči v žep in koliko naj za ta denar pričakuje od svoje "kobile". Jaz imam razčiščeno in vem samo to: tudi če zadanem na lotu, v moji štali BRP-ja ne bo nikoli :naughty: ... pa tudi AC ne, da ne bo pomote, da hvalim znamko, ki jo trenutno vozim.
Nekje daleč za devetimi gorami, za kilometri zidovja in za hektolitri vode - v deželi vzhajajočega sonca izdelujejo mašino, ki bi jo z veseljem imel pod ritjo, HONDA to vsekakor ni, čeprav sem pred nekaj leti vozil to znamko, a v enosledni varianti :dance: .

@Berti: on bi ga zamazal, samo si ne upa, ker ne more s sabo voziti nekaj litrov vode, da se spotoma keler malo očisti, saj si videl kako je bilo na eventu pri kolegih iz Hrvaške :twisted: - bi bilo najbolje, da bi bila na kritičnih točkah kakšna pralnica z visokotlačni čistilcem :lol: :think: :twisted:.

Sneg prav lepo pada, v tem trenutku ga je pri nas 8-10 cm, pišuka, pa ravno danes čez dan sem opral motor v "nulo", preveril stanje vseh "župc", očistil in impregniral zračni filter ter pecikl pripravil za žegnanje v Mirni Peči. Hmmmmmmmm, če bo šlo do zajtrka takole, bo treba še enkrat več v letošnjem letu zapeti plug :o :shock: . Pa bo spet minil en prekrasen dan ob delu s peciklom, eno dopoldne ali popoldne za čiščenje... Pa saj ni problem, važno, da se nekaj dogaja ;) .
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

jay886
Prispevkov: 13
Pridružen: 12 Nov 2012 13:57

Re: Zračni filter K&N

OdgovorNapisal/-a jay886 » 24 Mar 2013 19:22

Če se mu je pregreval bi mu vrgel v limp home mode oz ti izpiše HI TEMP in bi motor šel v rezervni program! Seveda pa moped ugasneš (resetiraš) in ponovno zaštartaš in voziš dalje. In ob priklopu na računalnik se vidi, koliko krat se mu je pregrel... pol verjamem, da je imel zaplete na garanciji. Ob takem pojavu bi moral ukrepat ali? Pregledat hladilno tekočino itd? Za takšno okvaro je temperatura morala biti precej visoka. Me pa veseli, da je na koncu porihtal zadevo. Če se ne motim ima ta mož sedaj preko 20.000km ? Vem, da sem na vašem srečanju pokukal na števec in poklepetal z njim... ali pa je bil drugi :think:

Poznam pa tudi jaz takšne primere, ko moped samo vozijo, ker mislijo, da ni treba nič pregledat še olje ne.... Na servis it pa bo predrago. Bomo raje furali, dokler ne rikne.
Po vsaki pošteni furi treba malo oko vrečt na moped. Vsekakor pa ne more delat 500 BRP-jev v sloveniji perfektno in brez napake.

Glede filtrov: na oko že vidiš, da je K&N bolj pretočen in namenjen predvsem cestni uporabi in ne prašnim terenom. K&N filter potrebuje obvezno "zoken" za teren. Večina nas ima zato twinair filtre... še v največjem prahu me ni razočaral in opereš ga tudi z lahkoto, kot krpico. Uporablja ga tudi 90% krosistov... Nimam pa ene pripombe čez original, filtrira odlično, vendar ga ne moreš očistit.

Filtrom folk daje premalo pozornosti. Menjajo olje, svečke, mažejo, filter pa samo spihajo. Original BRP je papirnat in tu nimaš kaj pihat (razen prvih 3000km, če res ni bil vožen po prašnih poteh). Sem videl par primerov, ko je folk pri 10.000km še vedno fural prvi papirnat filter. Vsake toliko ga je spihal, ker ni "vedel" ali pa je bilo težko kupit nov original ali pa aftermarket filter..
Zato priporočam redno čiščenje filtra, sploh ob pogostih daljših vožnjah v koloni na makadamu. Tukaj se ne zanašat na kilometre/ure.
Berti napisal/-a:

najboljše da kar oba nabavi pa pol samo menja. Itak se ga ne upa umazat :)
kaj te ne... ta moped je že vsega hudega navajen :twisted:


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost