Anketa:
Če bi četrto točko zamenjali z: "Sklop vseh treh dejavnikov zgoraj"...bi po moje ta dobila največ točk.
Kupovanje 4cikla na podlagi le ene točke od prvih treh, je po moje bedasto.
1.)Če kupuješ motor po kriteriju KVALITETA.
...si seveda bedak. Praviloma si pod pojem KVALITETA vsi predstavljajo...neuničljivost in brez okvar. Tega seveda ni. Ker gre za tehnično zadevo sestavljeno iz sklopov mehanike, elektrike itd.itd so pričakovanja o večnosti iluzorna.
Lahko se odločaš le po kriteriju PRIČAKOVANA KVALITETA...in potem je tukaj subjektivno pojmovanje PRIČAKOVANE kvalitete, ki pa je odvisna od uporabe, vzdrževanja, podlage uporabe, načian vožnje itd.itd.
Torej...četudi si pripravljen plačati neomejeno količino denarja...glede na stvarno uporabo ne moreš pričakovati večno neuničljivost brez okvar.
2.)Kriterij CENA.
...praviloma največja napaka pri (običajno) prvem nakupu. "Poceni je dobro, ker si malo vložil in se glih tak voziš kot drugi". To je seveda idiotizem in nesporno je, da je kvaliteta praviloma pogojena s ceno. Dejstvo je nareč, da kvalitetnega izdelka ne moreš dobiti poceni....žal pa v zadnjem času, lahko kupite pol-izdelke za visoko ceno (glede na kvaliteto). Tu so nekatere kitajske in taiwanske znamke naredile velik "napredek"...v ceni.
3.) Kriterij ZNAMKA.
Kdor kupuje 4cikl zaradi znamke je zrel za šus v čelo. Prez predhodnih vedenj, izkušenj, spoznanj, informacij je kupovanje 4cikla zaradi znamke bebasto. Znamka je zgolj in samo IME na katerega ljudje lažje navezujejo zgoraj omenjene dejavnike in služi prepoznavanju in identifikaciji v marketinških dejavnostih. Meni osebno bi bilo čisto vseeno, če bi na mojem motorju pisalo KIKI-RIKI...dokler mi daje vse to kar mi daje in sem z njim zadovoljen. Je pa dejstvo, da so globalni igralci na tem trgu skozi čas uspeli IME povezati tudi z kvaliteto....tudi zato, da se mi lažje "prepucavamo" kdo ima daljšega. Ampak enako je pri pomivalnih strojih, ribiških palicah, lovskih puškah, iglah za štrikanje itd.
Seveda mi je pa všeč, da ima znamka, ki jo vozim lep logotip, prepoznavno kombinacijo barv (rumeno-črna), in vse kar sodi zraven...vendar pa odločitev o izbiri motorja nikakor ni temeljila na imenu znamke.
Če nekako potegnem črto pod vse skupaj...
...osebno respektiram vsakega, ki vozi katerokoli znamko, ki veljajo v svetu kot renomirane. Vsak se je odločal glede na svoje potrebe, želje, zmožnosti in pričakovanja po svojih najboljših močeh. In ne glede, da včasih prekrižamo mnenja....je to zgolj zato, ker smo moški odrasli otroci z svojim ego-m in ga po evolucijskih zakonih in naravni poti prezentiramo skozi debate. V resnici pa vozimo to kar smo pač izbrali sami in če smo zadovoljni je super, če pa si lažemo pa je to spet naš osebni problem....ki ga moramo v končni fazi rešiti sami. Dejstvo pa je da IDEALNEGA in POPOLNEGA 4cikla NI in ga nikoli ne bo, ker bi vsi proizvajalci propadli...mi pa bi vsi vozili en 4cikel. In o čem se bi potem pogovarjali, kregali, šimfali, zadovoljno hihitali...????
Svet bi bil neznansko dolgočasen.
Kolikor nas je, toliko je pogledov na to, kaj je kriterij nakupa....mislim pa, da je na koncu to vseeno skupek večih dejavnikov...odločitev pa je osebna.
Lepo vozite vsi skupaj....za izbiro znamke pa bo poskrbela naravna selekcija...
